Hlavní stránka
Blog Charter Co se děje Ekonomika Historie Kutil Lidé Loděnice Magazín Marketing Moje loď Napsali před Novinky Plavba Právní poradna Představujeme Rádce Sport Technické novinky Technika Test Test použité lodě Videoprohlídka  
 

Premiéra sezóny 2017

Nexus Revo 870 je loď navržená tak, aby splňovala očekávání i nejnáročnějších majitelů motorových lodí, určených k pohodlné plavbě a bydlení na vodě.

 

Plavební vlastnosti, prokázané v oceněném předchůdci Nexus 850, se zde prezentují v kombinaci s revoluční praktičností. Široká a bezpečná paluba, prostorný kokpit, snadno přístupná koupací plošina na zádi a promyšlené detaily ergonomicky řešeného interiéru. Nexus Revo 870 je vyrobený nejmodernějšími technologiemi při použití nejkvalitnějších materiálů. To vše dohromady zajišťuje posádce komfort plavby i bydlení i na delších plavbách. Poněkud vyšší nástavba a od přídě široký trup dávají tušit, že uvnitř lodě bude více prostoru na bydlení, než by jste od osmimetrové lodě čekali. Tato koncepce vychází vstříc rostoucím požadavkům trhu na pohodlné bydlení v lodi. Vedle snadné údržby a dobrých plavebních vlastností, vyžadují dnes zákazníci příznivou ekonomiku provozu a hlavně komfort bydlení, protože motorové lodě jsou stále více na vnitrozemských vodách využívané jako alternativa k chatě nebo chalupě. Máte komfortní místo k odpočinku, nemusíte sekat trávu nebo natírat okapy a současně můžete v rámci dovolené procestovat kromě domácích vod velkou část Evropy.

Jachta Nexus Revo 870 se bude vyrábět ve čtyřech verzích pohonných jednotek. Základní konfiguraci představuje loď se závěsným motorem, jehož předností je jak to, že nezabírá v trupu lodě žádné místo, ale také fakt, že je dobře přístupný při servisu, případně snadno demontovatelný a nabídne s největší pravděpodobností nejtišší chod s minimálním přenosem vibrací na trup lodi. Druhou variantu pohonu představuje vestavěný vznětový motor, který bude o něco dražší, potřebuje svůj prostor v podpalubí, je hlučnější, ale jednoznačně svou spotřebou nejekonomičtější, pokud uvažujeme se spalovacím motorem. V duchu současných ekologických trendů mohou budoucí majitelé zvolit jako třetí variantu elektrický pohon a nebo pro získání větší nezávislosti hybridní pohon, což je kombinace spalovacího motoru s elektrickým pohonem.

 

Technické údaje

Délka trupu          8,70 m

Šířka                   2,90 m

Ponor min.          0,40 m

Suchá hmotnost  2200 kg

Motor                15-60 k

Stojná výška       1,97 m

Počet lůžek         4+2

Kategorie plavby CE C/B

 

 DÁLE JSME NAPSALI 
title

Hanse e-motion

Novinky | Petr Láska
title

Sealine C530

Novinky | Michal Štěpán