Hlavní stránka
Blog Charter Co se děje Ekonomika Historie Kutil Lidé Loděnice Magazín Marketing Moje loď Napsali před Novinky Plavba Právní poradna Představujeme Rádce Sport Technické novinky Technika Test Test použité lodě Videoprohlídka  
 

 

Jak jinak

Letošní výstava, která zavřela své brány tři dny před uzávěrkou tohoto vydání My Boat ukázala, že lodní branže je opět na vzestupu. Resp. její pojetí a obsazení mohlo tento dojem vyvolat, přestože u některých značek bylo vidět na pojetí stánku, že ubrali plyn. A jiní ho zase přidali.

 

Opět se ukázalo, že na pěknou výstavu je víkend málo. Pouze jsme si dopředu vybírali to, co bychom chtěli vidět a řekli si, že poslední dvě hodiny před odjezdem na letiště zapomeneme na exponáty a jdeme si sobě na památku koupit něco hezkého. A na to pomalu nezbyl čas.

Pořadatel výstavy vydal oficiální tiskovou zprávu, která uvádí, že na výstavě prezentovalo své produkty a nebo služby 1800 vystavovatelů ze 70 zemí. A na to, co zákazníkům nabízejí, se přišlo podívat 242 000 návštěvníků. Úžasné číslo.

Jediné, co mě během návštěvy Düsseldorfu iritovalo, byly fronty lidí u některých exponátů. Odmítl jsem ohánět se novinářským průkazem a předbíhat onu frontu. Oželel jsem tedy bez pocitu újmy tu podívanou, o kterou jsem na rozdíl od té masy zase až tolik nestál. Odhaduji, že jsme za první víkend výstavy prohlédli tak 40 % plachetnic, 20 % motorových lodí a 20 % příslušenství a řemesel. Neviděl jsem nic z megajachet, neviděl jsem nic z potápění a charterů. Projít by se to samozřejmě dalo. Projít ano. Ale prohlédnout ne. Když začnete něco prohlížet a do toho se třeba dáte do debaty s někým od výrobce, je hodina pryč dřív, než byste si přáli.

Nebudu se tedy dál rozplývat nad výčtem úžasných novinek a rozepisovat se nad každým exponátem. Pár lodí, které vám představím v dalších vydáních postupně, jsem si tam našel a nyní se spokojte s fotogalerií bez komentáře, která jen ukazuje to, co bylo k vidění.

 DÁLE JSME NAPSALI 
title

Roboti Kuka

Technika | Petr Láska
title

Freeride Code

Technické novinky | Petr Láska